Інтернет-магазин
Історія компанії

Історія компанії

Назад на: Головну
  • Створення і державна реєстрація ТОВ “ОмніФарма Київ”;
  • Промисловий випуск першого продукту – “Білого Вугілля” у таблетках;
  • Утворення власної зовнішньої служби та відділу маркетингу;
  • Отримання першої торгової марки;
  • Одержання перших міжнародних торгових марок (WIPO Мадрид).
  • Перша телевізійна рекламна кампанія “Білого Вугілля”. Ріст продажів збільшився у 20 разів!
  • Отримання першого патенту на винахід;
  • Промисловий випуск “Валеріанівни” – першого в Україні препарату валеріани в європейському дозуванні!
  • Завершено перші масштабні клінічні дослідження “Білого Вугілля” в клініці інфекційних хвороб і алергології;
  • Визнання “Білого Вугілля” “добре відомою торговою маркою в Україні”;
  • Промисловий випуск “Альби” – першого в світі препарату стандартизованого екстракту кореню лапчатки білої.
  • Завершено перші масштабні клінічні дослідження “Альби” при патології щитоподібної залози;
  • Промисловий випуск “ФітоСтатину”;
  • Позитивні випробування “ФітоСтатину” в Інституті кардіології ім. академіка М.Д.Стражеска НАМН України;
  • Початок експорту до країн ЄС;
  • Випуск нових форм “Білого Вугілля”, “Валеріанівни” та “ФітоСтатину”;
  • Запуск власного інтернет-магазину;
  • Промисловий випуск “Білого Вугілля Доброго Ранку” – комбінованого засобу проти похмілля.
  • Промисловий випуск “ЙоСену” – першого в світі препарату, що містить йод і селен для ефективної і безпечної профілактики йододефіциту;
  • Компанія допомагає співробітникам з тимчасово окупованих територій переїхати на нове місце роботи, надаючи матеріальну допомогу;
  • Початок волонтерської діяльності компанії із забезпечення воїнів АТО життєво необхідними ліками;
  • Промисловий випуск “Верти” – рослинного хондропротектора з доведеною дією.
  • Випуск нових форм “ЙоСену” для дітей, а також для вагітних і жінок, які годують грудьми;
  • Власний стенд на міжнародній виставці CPhI в Мадриді;
  • Визнання лідером галузі з отриманням премії імені Гіпократа;
  • Випуск “Декапу” – форми вітаміну D, зручної для дорослих;
  • Приведення внутрішніх систем контролю із якості та фармаконагляду до найсучасніших стандартів;
  • Випуск “Агепти” – сублінгвальної форми адеметіоніну із підвищеною біодоступністю;
  • Завершення багатоцентрового, рандомізованого, подвійного сліпого та плацебо-контрольованого дослідження ефективності та безпечності “Білого Вугілля” у хворих із гострою діареєю;
  • Реєстрація “Білого Вугілля” у якості лікарського засобу.
  • Випуск препарату “Капсумен” – капсул, що містять олію м’яти перцевої для лікування синдрому подразненого кишечника;
  • Міжнародна реєстрація “Білого Вугілля” в якості лікарського засобу в Грузії;
  • Загальне святкування десятиріччя компанії і “Білого Вугілля” у парку “Київська Русь”;
  • Отримання ліцензії на оптову реалізацію лікарських засобів;
  • Отримання нагороди “Найкраще підприємство року”;
  • Промисловий випуск “Білого Вугілля” у формі гелю;
  • Міжнародна реєстрація “Білого Вугілля” в якості лікарського засобу в Республіці Узбекистан;
  • Отримання Міжнародного патенту на “Біле Вугілля”.
Сучасні показники
На ринку України 3
2008

року

Команда з понад
50

працівників

Більше
14

брендів

Експорт до
14

іноземних країн