Створення і державна реєстрація ТОВ “ОмніФарма Київ”;
Промисловий випуск першого продукту – “Білого Вугілля” у таблетках;
Утворення власної зовнішньої служби та відділу маркетингу;
Отримання першої торгової марки;
Одержання перших міжнародних торгових марок (WIPO Мадрид).
Перша телевізійна рекламна кампанія “Білого Вугілля”. Ріст продажів збільшився у 20 разів!
Отримання першого патенту на винахід;
Промисловий випуск “Валеріанівни” – першого в Україні препарату валеріани в європейському дозуванні!
Завершено перші масштабні клінічні дослідження “Білого Вугілля” в клініці інфекційних хвороб і алергології;
Визнання “Білого Вугілля” “добре відомою торговою маркою в Україні”;
Промисловий випуск “Альби” – першого в світі препарату стандартизованого екстракту кореню лапчатки білої.
Завершено перші масштабні клінічні дослідження “Альби” при патології щитоподібної залози;
Промисловий випуск “ФітоСтатину”;
Позитивні випробування “ФітоСтатину” в Інституті кардіології ім. академіка М.Д.Стражеска НАМН України;
Початок експорту до країн ЄС;
Випуск нових форм “Білого Вугілля”, “Валеріанівни” та “ФітоСтатину”;
Запуск власного інтернет-магазину;
Промисловий випуск “Білого Вугілля Доброго Ранку” – комбінованого засобу проти похмілля.
Промисловий випуск “ЙоСену” – першого в світі препарату, що містить йод і селен для ефективної і безпечної профілактики йододефіциту;
Компанія допомагає співробітникам з тимчасово окупованих територій переїхати на нове місце роботи, надаючи матеріальну допомогу;
Початок волонтерської діяльності компанії із забезпечення воїнів АТО життєво необхідними ліками;
Промисловий випуск “Верти” – рослинного хондропротектора з доведеною дією.
Випуск нових форм “ЙоСену” для дітей, а також для вагітних і жінок, які годують грудьми;
Власний стенд на міжнародній виставці CPhI в Мадриді;
Визнання лідером галузі з отриманням премії імені Гіпократа;
Випуск “Декапу” – форми вітаміну D, зручної для дорослих;
Приведення внутрішніх систем контролю із якості та фармаконагляду до найсучасніших стандартів;
Випуск “Агепти” – сублінгвальної форми адеметіоніну із підвищеною біодоступністю;
Завершення багатоцентрового, рандомізованого, подвійного сліпого та плацебо-контрольованого дослідження ефективності та безпечності “Білого Вугілля” у хворих із гострою діареєю;
Реєстрація “Білого Вугілля” у якості лікарського засобу.
Випуск препарату “Капсумен” – капсул, що містять олію м’яти перцевої для лікування синдрому подразненого кишечника;
Міжнародна реєстрація “Білого Вугілля” в якості лікарського засобу в Грузії;
Загальне святкування десятиріччя компанії і “Білого Вугілля” у парку “Київська Русь”;
Отримання ліцензії на оптову реалізацію лікарських засобів;
Отримання нагороди “Найкраще підприємство року”;
Промисловий випуск “Білого Вугілля” у формі гелю;
Міжнародна реєстрація “Білого Вугілля” в якості лікарського засобу в Республіці Узбекистан;